Sprekersinformatie! Laat je verrassen!Sprekersinformatie! Laat je verrassen!
Sprekers Informatie
foto
T:
E:
I:
L:
Jannie (1976) was sinds 1 maart 2017 hoofdredacteur van am: en heeft per 1 juli 2019 afscheid genomen. Zij werkte sinds 2011 bij het Verzekeringsblad en (later) am. Daarvoor was zij acht jaar lang journalist en eindredacteur aan de Universiteit Twente. Ze studeerde rechten in Amsterdam en journalistiek in Zwolle.
foto
T:
E:
I:
L:
Een idee, kans of uitdaging bouw ik uit tot een krachtige onderneming. ik help mijn opdrachtgevers met het scherp krijgen van hun visie, daarna zoeken we samen naar een passend business model. de blauwdruk van de tekentafel ontwikkel ik tot een onderneming met een krachtige profilering. klanten worden ambassadeurs.
zolang ik mij kan herinneren bouw ik aan ondernemingen. als jongetje hielp ik mijn pa met het vormgeven van zijn supermarkten. zodra ik toegelaten werd op een ondernemersopleiding ben ik gestopt met het atheneum. na de opleiding heb ik kort rondgekeken bij een verzekeraar en besloot al snel een eigen financieel advieskantoor te starten. in die jaren merkte ik dat veel relaties niet durfde te kiezen voor hun dromen, voor hun passie. vaak uit angst om zekerheid te verliezen. na de verkoop van mijn onderneming in 2008 heb ik mij verdiept in het realiseren van dromen en doelen, voorbij angst en overtuigingen.
sinds die tijd bouw ik met opdrachtgevers aan krachtige ondernemingen. ik heb een methodiek ontwikkelt die er voor zorgt dat je je visie scherp krijgt, vertaalt naar je business model en omzet in eenvoudig uit te voeren en te bewaken strategie. de methodiek zorgt voor meetbaar betere resultaten van je onderneming.
specialismen:
- conceptontwikkeling
- business- en lifeplanning
- visie
- business modelling
- strategie
- procesoptimalisatie
- communicatie
in 2012 heb ik samen met jelle bartels het boek ‘rijker leven’ geschreven en uitgegeven. rijker leven laat je zien hoe je overtuigingen over geld je beperken om je eigen leven te leven en biedt praktische tools om je visie te realiseren. in de zomer van 2014 presenteer ik mijn tweede boek ‘als je alles voor iedereen doet...’. in dit boek laat ik je het proces zien waarmee ik krachtige ondernemingen bouw en ontwikkel.
foto
T:
E:
I:
L:
Voor ondernemers waarvan (stiekem) de handen jeuken. Die weten dat er (veel) meer uit hun onderneming te halen is dan dat nu gebeurd. En die nu echt werk willen gaan maken van de potentie die ze zien.
Ik werk met ondernemers die zowel bedrijfsmatig en persoonlijk verandering of verbetering nastreven. Ondernemers die meer inzicht willen hebben in hun bedrijf en zichzelf als persoon. Die meer dan alleen de dwang naar meer omzet en winst nastreven; die geld als middel zien om hun echte droom te bereiken. Of deze droom nu een betere verdeling werk en privé, het beste worden in het vak of vroeg met pensioen gaan is.
Ik adviseer, coach, ondersteun en begeleid. Een financiele component is steeds sterk aanwezig. De onderneming wordt gezien als een middel om financieel, maar ook juist persoonlijk tot de gewenste resultaten te komen. In sommige situaties wordt ik ingezet als (tijdelijk) mede-ondernemer.
Om tot het juiste resultaat te komen zet ik o.a. de kennis in die ik heb opgedaan en nog steeds opdoe in een aantal bedrijven of concepten waar ik of directeur/eigenaar, partner of medeconcepthouder ben; zoals Bartels & Slot, FP Advance, leefnu! en jellebartels.nl.
De rode draad in deze activiteiten ben is altijd de ondernemer zelf en zijn/haar visie. De stip aan de horizon die hij/zij wilt bereiken, De 'gereedschappen' die ik gebruik zijn middelen om ondernemers hun visie te helpen vertalen naar concrete activiteiten.
Specialismen:
- ondernemers
- mkb
- integer
- mensgericht
- oplossingsgericht
- risicoanalyse
- creatief
- conceptdenker
- Financial Life and Business Design
- Business Modelling
- communicatie
- bruggenbouwer
foto
T:
E:
I:
L:
Met passie passief inkomen creëren.
Veel werknemers & ondernemers willen nu leven en niet aan bijvoorbeeld later denken (lees: ervoor reserveren). Hierbij ontstaat de vraag of ze wel met passie het huidige inkomen verwerven. Laat staan dat men hiermee ook passief inkomen creëert om risico's als overlijden en arbeidsongeschiktheid op te vangen. Kom per direct in je passie en zorg voor financieel welzijn. Hoe? Laat mij het jou vertellen.
Quaner voor gegarandeerd gedragsverandering
Pensioenadviseur voor ondernemers / DGA & collectiviteiten
Interim (Kwaliteit)Manager / Bestuurder
T: 06 201 260 38
E: bjorn.bierhaalder@mch-consultancy.nl
L: https://www.linkedin.com/in/bjornbierhaalder
Voor mijn opdrachtgevers (adviesorganisaties, service providers, verzekeraars) ben ik de Expeditie Gids in het veranderende landschap van de verzekeringssector. Ik bereid mijn opdrachtgevers voor op de transitiereis die ze gaan maken en help het eerste deel van de reis goed op weg te komen. Door duiding te geven, door te doen en door er te zijn wanneer het lastig is. Mijn opdrachtgevers en de mensen met wie ik werk, waarderen mij vanwege het blijvende effect van mijn manier van werken.
Over MCH Consultancy | Make Change Happen
• MCH Consultancy is in 2010 opgericht door Björn Bierhaalder en Richard Cramer vanuit onze belofte: Make Change Happen.
Ons specialisme en ons speelveld
• Wij helpen bedrijven en ondernemers in de verzekeringssector met hun transitie naar meer klantgerichtheid.
Waarom wij bestaan
• Wij verbinden de kracht en het talent van mensen om met elkaar te werken aan een mooie toekomst.
• Wij geloven dat als je mensen vanuit kracht en talent in de juiste context bij elkaar brengt, er vanuit de verbinding oplossingen ontstaan voor vraagstukken die hardnekkig en onoplosbaar lijken. Wij hebben er ons vak van gemaakt om dit soort contexten te creëren.
Onze resultaten
• Positief veranderen: Betrokkenen zijn in staat om belemmerende denkbeelden, overtuigingen en werkwijzen los te laten, zodat ze vanuit een positieve insteek willen werken aan een mooie toekomst
• Mensen verbinden: Vanuit een vernieuwde samenwerking blijken oplossingen mogelijk die tot voor kort ongedacht waren
• Zelf oplossen: Een nieuwe groep koplopers staat op die vol energie de verantwoordelijkheid neemt om de transitie naar meer klantgerichtheid tot een succes te laten groeien
T:
E:
I:
L:
Tekst
heeft goede kennis in marketing leuk verhaal